Najpopularniejszym sposobem reklamy internetowej są płatne kampanie. Czy istnieją inne równie skuteczne metody promocji online? Poznaj pozycjonowanie. Przy pomocy wtyczek SEO możesz sprawić, że strona oparta na WordPressie będzie się wyświetlać wyżej w wynikach wyszukiwania. Z jakich wtyczek skorzystać? Jak połączyć swoją stronę na WordPressie z social mediami? I czy rezygnować w takim razie z płatnych kampanii Facebook Ads?
Jeśli chcesz natomiast dowiedzieć się, jak stworzyć skuteczną kampanię reklamową, odwiedź tę stronę: https://adsright.pl/facebook-ads/.
Plug-in – czym jest wtyczka?
Jest to dodatkowy moduł do programu komputerowego bądź platformy internetowej, który poszerza jej możliwości za pomocą rozmaitych funkcji. Są one najczęściej wykorzystywane w kontekście systemów open source, takich jak WordPress. Wtyczki odciążają administratorów stron z obowiązku pisania kodu źródłowego, dzięki czemu korzystanie z nich nie wymaga specjalistycznej wiedzy informatycznej i programistycznej.
Dodatki dla WordPressa
Liczba dostępnych wtyczek potrafi przyprawić o zawrót głowy, są ich setki. Warto jednak poznać te, które mogą przyczynić się do poprawy strategii SEO, aby nasza witryna mogła cieszyć się większą widocznością w sieci i wyższą pozycją rankingową bez konieczności inwestycji w płatne reklamy Google czy Facebook Ads. Dodatkowo pozycjonowanie pozwoli na zaoszczędzenie czasu oraz automatyzację działań. Wybraliśmy dla Ciebie najciekawsze wtyczki.
Yoast SEO
Numer jeden wśród dodatków dla WordPress, z którego korzysta największa liczba użytkowników. Posiada dwie wersje – darmową i płatną. Wersja podstawowa na początek w zupełności wystarczy, aby zadbać o wygląd witryny, optymalizację słów kluczowych i treści oraz sprawdzić, jak wpis będzie się wyświetlać w wynikach wyszukiwania. Wyeliminuje również ryzyko zduplikowanego contentu.
SEO Framework
Prostota i przejrzystość. Wtyczka ta nie obciąża funkcjonowania serwera i jest w pełni darmowa. Posiada nieco mniej funkcji w porównaniu do Yoast SEO, ale dzięki intuicyjnemu interfejsowi oraz dostępnym instrukcjom pozwala w podstawowy sposób skonfigurować witrynę. Umożliwia ona przeprowadzenie technicznego SEO oraz link building z mediami społecznościowymi.
All in One SEO Pack
Kompletny zestaw SEO za darmo? All in One to alternatywa dla minimalistów. Wtyczka ta oferuje znacznie większe możliwości optymalizacji, a także wsparcie w zakresie pozycjonowania witryny e-commerce (współgra z WooCommerce). Pozwala na import informacji, pokazuje wynik TruSEO dla postów, optymalizuje meta tagi oraz słowa kluczowe, umożliwia stworzenie i konfigurację mapy witryny, a także łączy się z mediami społecznościowymi, co jest elementem strategii link buildingu.
Pozycjonowanie czy płatne reklamy na Facebooku – co wybrać?
A gdyby tak nie wybierać? Inwestycja w Facebook Ads wcale nie wyklucza możliwości pozycjonowania. Nie musisz rezygnować z żadnego z nich. Równoczesne działanie w tych dwóch obszarach pozwoli na osiągnięcie jeszcze lepszych efektów i pokonanie swoich branżowych rywali. Każda z tych metod ma bowiem inne zalety, które wpływają na sukces strategii marketingowej online.